top of page

Sbohem 2016, Ahoj 2017!


Krátký vzkaz o roce 2016 a našich nadějích a plánech pro rok 2017.

Milí klienti, přátelé a čtenáři,

Ráda bych vám poděkovala, že jste drželi při nás v roce 2016. Nebyl to nejen smrtící rok pro Rockové hvězdy, ale také obtížný pro mne a B&H.

Jak mnozí z vás ví, “rozvedla” jsem se svou svou starou partnerkou a kamarádkou, Katarinou Paurovou, což pro mne bylo problémové na mnoha úrovních (jsem si jista, že to takové bylo i pro Ni).

Musela jsem si ujasnit osobní hodnoty a udělat mnoho nesnadných rozhodnutí. Ale se říká, každý mrak má stříbrný okraj a musím říci, že jsem velmi vděčná, za to jak věci dopadly.

Mimoto jsem udělala týmu B&H pořadný “facelift”. Rozhodli jsme se, že budeme zaměstnávat jen lidi, kteří sdílí hodnoty podobné těm našim, jako ty, které jsme za posledních pár let představili tady na blogu, jako zodpovědnost firem ke společnosti, udržitelnost, vyšší smysl, dávání nazpět, kuráž, experimentaci, design pro změnu a zábavu.

Věřím, že mluvím za celý tým B&H, když říkám, že cítíme, že DESIGN by měl sloužit vyššímu dobru, že je čas udělat něco pro životní prostředí, pro lidi kteří pomoc potřebují a že to všechno může mít nejen pozitivní účinky na podnikání, ale i na společnost - i tu, která stojí tváří v tvář úskalím nacionalismu, xenofobie, oligarchie, zahraniční propagandy a falešné zprávy, jako je tomu v České Republice. Věříme, že design může pomoci světu ke zdravému rozumu a pomoci udělat život na Zemi udržitelnější.

V roce 2017 doufáme, a také plánujeme, že využijeme design k dělání dobra - pro podnikání, lidi a životní prostředí - a zvýšení povědomí o výhodách práce s vyšším smyslem.

Děkuji, že držíte s Butterflies & Hurricanes a přeji parádní Nový rok!

S pozdravem,

Michaela Thomas

VŽDYCKY NÁM UDĚLÁ RADOST, KDYŽ MŮŽEME POZNAT NAŠE ČTENÁŘE A JEJICH NÁZORY

NAPIŠTE NÁM!

Úspěch! Zpráva odeslána.

bottom of page