top of page

Den, kdy jsem změnila svůj život


V pátek 24. března, jsem mluvila s marketingovým týmem u Nestlé o dni, kdy jsem změnila svůj život.

Ve své prezentaci jsem odvyprávěla příběh o zjištěních a událostech, které mi otevřely oči celému novému světu možností v designu, brandingu a marketingu. Můj cíl nebyla tolik operace otevřeného srdce brandingových a marketingových stylů posledních padesáti let, jako transplantovat celé srdce.

Sdílela jsem, jak rostoucí smysl pro odpovědnost, duch štědrosti a změna perspektivy na design, dali mému životu a oboru nový význam. A podložila jsem to mnohými příklady od existujících značek.

Tyto změny se dějí. Přeměňují celé průmysly, zvyšují výdělky a lákají a udržují si ty nejlepší a nejmotivovanější pracovníky. Pokud se vaše psolečnost rozhodne je ignorovat, podstupujete velké riziko nejen vyhození ze soutěže, ale bytí viděni jako součást problému.

I Vaše značka může být silou pro dobro.

VŽDYCKY NÁM UDĚLÁ RADOST, KDYŽ MŮŽEME POZNAT NAŠE ČTENÁŘE A JEJICH NÁZORY

NAPIŠTE NÁM!

Úspěch! Zpráva odeslána.

bottom of page